tooorsdaag

aaah jag har glömt bort min blogg lite grann ^^ men igår sprang vi iaf 3km. Det gick inte så bra som jag hoppats på.. jag höll på att dö så trött jag var, sen nu har jag träningsverk >.<
Det har inte alls hänt ngt roligt sen sist, men imrn är det iaf fredag :D då ska jag käka glass med mina peeps och sen va med dom .vetifan vad vi ska hitta på , men det är de säkert ngn som vet! Sen på lördag blir det antingen stranden.. eller hem till tanya. hoppas på att jag får va inomhus iaf, pallar inte stranden denna helgen också..
Det är bara 2 veckor kvar!! helt sjukt vad högstadiet har gått snabbt!  Har inte alls mycket kvar i skolan heller. Två redovisningar, ett arbete om astronomi och en svenska text typ. man ska skriva om ett minne med klassen från 7-9 , men jag har ju bara gått i D sen 8an :p Vet dock inte vad jag ska skriva om.. Blir väl Berlin kanske :)
Nu ska jag kolla Charmed, sen ska jag nog sova. sjuuuukt trött :(

PUSS OCH KRAM SKUMBANAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0