Hatar att gå upp tidigt >.<

Skulle ju va på skolan 8 idag för att skriva/klippa,klistra prov. hehe. men de va sjukt enkelt :) Får iaf skippa So:n på torsdag så slutar redan 2 då :D Sen så ska man va på skolan 8 imrn också och ha kärleksakuten i 3 timmar. kul. som om man inte redan visste allt ^o)
Och såklart 8 resten av veckan också .. Har ju egentligen sovmorgon mån-tis till 9.15 och 9.05.
Vi blev nästan klara med vår finfina dans idag! Har bara en vers kvar (y) Vi dansar till Eric Saade – Manboy. haha! men man fick inte välja :( antingen den eller headlines xD
 
Jag va faktiskt duktig idag och blev klar med både svenska och spanskan :D Båda är planscher. haha.
Skulle egentligen varit ute och sprungit innan/nu, men det regnar ^^ jag ska ut senare. Eller imrn..
Eller så springer jag bara tills jag spyr på 3km och typ dör lite :) -.- 

Sitter just nu vis datorn, äter kex och lyssnar right now på Paramore – Emergency - Live Version

(Länkarna öppnas i Spotify)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0