Get 2 know me. för tillfället :)

Nämn något som gjorde dig glad igår: Charmed hihi

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov!

Vad gjorde du för 15 min sedan: Läste antagligen ngn blogg eller bläddra bland musiken

Det sista du sa högt: vetifan. men de handla om en jeansjacka, haha!

Det senaste någon sa till dig: samma som ovan

Vad har du druckit idag: Coca cola och. coca cola. hehe

Vad var det senaste du åt: Sockerkaka ^^

Vad var det senaste du köpte: Jaadu, minns inte.

Vad är det för färg på din ytterdörr: viit

Vad är det för väder hos dig nu: Soligt! äntligen

Godaste glassmaken: daaiim eller ananas

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jaa typ.

Sover du tungt: Ja, men är ändå känslig för ljud hehe

Drömmer du mardrömmar: Vet faktiskt nt. har en tendens att glömma bort mina drömmar..

Trivs du med ditt jobb: om skolan räknas som jobb så nej

Favoritklädsel: tygskor/barfota med leggins och en tjocktröja eller linne (Y)

Favoritlåt just nu: Enligt spotify är de Break my stride. men jag vet faktiskt inte. finns så många azum låtar:)

Vad ser du om du tittar till höger: typ. mitt rum

Vad gör dig glad just nu: Solen och min musik!

Vad ska du göra härnäst: sitta lite till vid datan, plugga, spela cs kns och se charmed. men vet nt i vilken ordning detta kmr ske ^^

Höger eller vänsterhänt: Fröken vänster

Humör just nu: TRÖÖTT

Favoritgodis: Ali ba ba klubbor :)

Kläder just nu: gråa leggins, vita korta shorts och en rosa t-shirt
 
Sommarplaner: Ska för det mesta va med vännerna och ha roligare än förra somarn :D

hur många kuddar sover du med: dos

Spelar du något instrument: Nope

Morgon eller nattmänniska: natt! är alltid helt död på morgonen ...

Vad är viktigast för dig: vet faktiskt inte. mina vänner nog. tror inte jag hade mått bra utan dom ♥

Är du kittlig: Beror på vem som kittlar mig

Snarkar du: Kan hända om jag är förkyld kanske :p

Stjärntecken: Våg! :)

Äckligaste insekten: myggan,humlan och getingen. om dom två sista räknas som insekt. mer flygande terrorister..

Stökigt eller välstädat:
trivs bäst när de är lite stökigt. känns merhem då xD

Längtar du mest efter just nu: SOMMARLOV!! och att slippa piläng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0