Det va ett tag sen kära läsare

men mitt liv har varit ganska fullspeckat nu ett tag..
OM ni vill kan ni få veckans schema :
Måndag: NP biologi och Operation dagsverke
Tisdag: Eng prov och examensarbete i bild klart
Onsdag: Fysikprov och Eng redovisning
Torsdag: LEDIG - fest för micke&alex on tha beach
Fredag: LEDIG
Lördag: Överraskningsfest för syster med hennes polare
Söndag-måndag: Ystad hos syster , är ju ledig på måndag

Och nångång där måste jag skriva min redovisning till slöjden om läder/skinn. mysigt.
Så denna veckan ska bli interessant. :)
Igår va jag på dop/bröllop, dom hade en liten vigsel i början, gulligt! :) sen åt jag MASSOR med tårta. hihi
den va ju god...
ÅH i fredes va jag på laserdome med mina vänner! det var riktigt roligt! sen grillade vi i min skog :)
Sen i lördes kolla vi pokemon hos kalle ^^ det va skoj .
BARCA-SEVILLA 3-2!!! :D:D

Allt för mig, PUSSHAAAIIJJ FOLKET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0