skepp ohoj.

Igår va det valborg och det va mycket trevligt! :)
Här kmr en resumé från igår tills .. nu.

Igåår va vi först hos tanya med massa folk och typ förfesta. sen stack vi ner till stranden.
Skulle egentligen gjort upp egen eld där, men det blåste jätte mycket så vi stack till stora lekan ist.
Sjukt kul vade. efter ett tag börja vi elda,  vi grilla marschmallows och hade trevligt.
Sen vid 1 GICK jag och alex hem till henne. Hon bor typ utanf lomma.
Va framme 20 i 2 :p
Sen kolla vi lite förhäxad innan vi däcka.
Jag åkte hem sen vid halv 12. Sen somna jag efter jag duschat.
Sedan åkte jag till rimi och mötte upp peeps och sedan bar det av till stranden!
Däär gjorde vi upp en mkt vacker eld. och grilla marschmallows igen :D
Sen kom jag hem för typ en timme sen. Kollar just nu på matchen. barca-villa real , och de står 3-0 till baarcaa ofc ! Det är halvtid såååå jaa..

  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0