charmed

jag har typ blivit helt besatt av charmed serien! tror det är för att jag tröttnat på one tree hill (som jag sett minst 4ggr, all avsnitt..) någon som kan berätta för mig vad som hände med prue..? för jag har missat den delen ^^ hihi.
Idag fick jag veta att det är 3km på onsdag nästa vecka. min kondis är inte på topp kan man ju säga.. It suuuucks.
Fick veta lite nationella betyg och fysikprov resultatet.
Eng muntligt: MVG
Eng läs/hörförståelse: MVG-
Eng uppsats: VG-
Jag blev jätte upprörd över mitt VG- . det höll på att sabba mitt MVG i eng. tur att jag är så grym annars. Allvarligt. de va första gången jag failat på en uppsats i engelska och inte fått MVG :( buuhuu.
Fick iaf VG på fysikprovet. asnajs! kanske ger mig ett VG i slutbetyg om jag skriver ett bra arbete om astronomi...
:)
Vi har jätte många inlämningsarbeten och redovisningar dessa sista veckorna :( och dansuppvisning nästa vecka! FAAAN. kom precis på att jag skulle hittat på massa steg idag.. f-a-i-l. jaja, kan göra de typ.. imrn. hehe
Tror inte många läste detta. inte så intressant precis xp men whatevööör.

På fredag blir det strandfest! AZUUUM

GODNATT PEEPS. eller ja. om en stund iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0