3 veckor och 3 dagar

..kan lika gärna va hur längesen de va jag blogga sist för de känns som evigheter sen, men de e det inte.
Så lång tid är det kvar tills de älskade sommarlovet. 18skoldagar kvar. :D
Idag var en trevlig dag.typ. Hade redovisning på engelskan med linnea och de gick bra, sen på lunchrasten blev det att ligga i solen och schteka (y) dom andra lektionerna gjorde jag inte mkt. satt i en soffa med mathilda, emma och alexandra halva spanskan, sen på bilden hade jag och anton färgkrig. jag är typ röd-randig x) och jag har en gul hand! men de va faktiskt med mening. jag och linnea hade tråkigt så vi måla på min hand (y)

Efter skolan chilla man ute lite med människor, sen stack man hem och kolla charmed.
Har typ INGA läxor dessa sista veckorna! bara massa arbeten som ska va klara och redovisningar. men det blir nog bra... :)
Detta blir nog en varm och bra vecka!
oh just dt! jag har typ blivit bra på spanska! fick VG på en uppsats, typ NP. och MVG (!!!!) på en hörförståelse, också typ NP :DD

Nu ska jag diskutera med madde,kalle och tanya(om hon svarar) om freitag! :D

TJOLAHEJJS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0