Då har man varit på pilängskolan för sista gången..

Och det är faktiskt blandade känslor. Ganska svårt att beskriva eftersom jag inte riktigt fattat än att jag slutar 9an imorgon. Det är både glada och ledsna känslor. Jag kommer såklart sakna alla,nästan, i min underbara klass, och även många andra på skolan. Vissa kommer man ju inte ha kontakt med senare.. jaja. Nu ska vi vara glada över att vi snart har SOMMARLOV! :D imorgon får man ju även sina betyg! Hoppas verkligen att jag har höjt mig i tillräckligt många ämnen för att kunna komma in på polhem..
Imorgon tar även min syster studenten vilket ska bli jättekul! mest för henne iaf ^^

Igår hade vi bal! Det var grym kul! men nu har man dock ont i fötterna och träningsverk lite här och där. haha. Så mkt som man dansa så e de inte konstigt :D
Idag hade vi lärarlunch. Det var också roligt. Inte varje dag man ser sina lärare dansa och sjunga x) Min mentor va dock inte där. Han hade fått erbjudande om att sitta med i juryn för nått väldigt viktigt pris. Så kan de gå om man har en mentor som är känd ;)

Nu tänkte jag faktiskt spela CS. har inget bättre för mig. eller jo. måste fixa musik tills imrn. Strikta order från syrran vettu... :p

Men ni får ha de bäst.



Bild från balen. jag tog inga bilder men om ni vill se fler så finns det på FB och på pilängs hemsida också har jag hört!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0