Where are you now..?

Då va helgen över ..
i fredags va jag hos Tanya en stund på kvällen med lite kompisar och kolla pokemón ^^ hihi.
Sen vid 3 på natten hämta jag min syster vid bussen.
(Hon får snart körkort & blir skyldig mig massa tjänster :D)
Sen i lördags firade vi först min syster lite lätt.
Grillade med morbror+familj och min bror och hans tjej. Fasst innan de va min andra bror här med vovven och grabsen (:
Sen va man med folk på kvällen. Ytterst mysigt (y)

Har inte gjort så mkt idag. Kollat massa one tree hill som vanligt. men fan de e söndag. då ska man inte göra ngt vettigt!
Ska snart käka tacos :D

Åh just dt. tror jag råka ta sönder min mobil igen ^o) höhö ... yeye. seeyaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0