Life is an Highway .

wiihoo , idag hade vi sista spanskaprovet ever med elisabeth ! kändes bara så jävla najs efteråt :p
hihi. men de gick ganska bra tror jag!
Annars har det inte hänt så mkt än .
Träffade Madde, Tanya och Micki innan i ca 1½ timme. :)
vi hängde typ bara utanför och inne på Centralen.
Har iiinga läxor denna veckan , riktigt skönt. har bara matte NP på fredag..
Usch , jag längtar redan.... *host*

Som ni ser så har min kära vän fixat min design och header, men tydligen va headern bara tillfällig .
Men det blev as bra iaf! aiiight ? :)

Nu ska jag typ... sova? nä. ska kolla ett One tree hill avsnitt först !

ha de gött.



jag längtar till sommaren!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0