då va helgen över..

Men jag är NÄSTAN lika glad ändå.
Det har varit två toppen dagar uppe i Osby! riktigt mysiigt :)
grattis johan! ♥ och grattis emma som äntligen hittat sin pöjk :) ♥
Igår tog vi tåget hem vid 1 , va helt död hela tågresan. Hade dessutom feber !..
Inte så kul. Sen hände inte så mkt mer igår. Va sjukt trött.
Strunta tom i att se andra halvleken igår , då e man riktigt trött.
Barca vann iaf med 2-0 mot Real :D såg bara första målet .. men de va snyggt !

Pluggade lite spanska innan . kan ändå de hyffsat bra .. *förvånad* .
Sen tänkte jag städa rummet och i garderoben.
Nu är iaf mina små pojkar här. men dom e ute och jag pallar nt gå ut .
Så dom får klara sig själva!
Ska lägga in bilder från helgen sen när jag orkar :p

hejsan svejsan! .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0